Handelsbetingelser

Firmaoplysninger:

www.cassandra.dk
Cassandra.dk ApS
Farum Bytorv 28
3520 Farum
Tlf. nr. +45 4495 3883 (OBS! vi tager kun telefonen når vi har tid og er til stede i butikken!)
Cvr-Nummer: 36039051
kundeservice@cassandra.dk

 

Priser

Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.
Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.

Vi tager forbehold for prisfejl uanset størrelse og trykfejl i øvrigt.
Vi tager ligeledes forbehold for udsolgte varer uanset grund.

Fejl i lageroptællingen eller, at flere kunder handler den samme vare på samme tid, kan gøre at varen er udsolgt, selvom du kan rent faktisk kan bestille denne og modtager en automatisk genereret bekræftelse på din bestilling.

 

Betaling & Ordrebekræftelse:

Når du trykker på ”Gennemfør betaling”-knappen, så betyder dette at du har indgået aftalen om køb og dermed forpligter dig til at betale varen.

Når du betaler med dit kort bliver dette valideret. Dernæst modtager du en e-mail, som bekræfter at din ordre er godkendt (ordrebekræftelse). I tilfælde af at dit kort ikke er accepteret, vil betalingen ikke blive foretaget. På skærmen vil en meddelelse dukke op om at betalingen mislykkedes.

 

Annullering af ordre:

Når din ordre er bekræftet, kan du ikke ændre eller annullere den. Hvis du ikke ønsker at modtage varen, kan du returnere denne, når du modtager den.

 

Leveringsinformation: 

Cassandra.dk tilbyder gratis levering, ved alle køb over 400 kr., til pakkeshops i Danmark .

Vi leverer KUN i Danmark/ We only ship to Denmark

Vi sender som forsikret pakkepost med GLS, til en GLS-pakkeshop.

Så snart vi har sendt varen, modtager du en meddelelse på e-mail med trackingnummer, således at du kan følge din pakke. Leveringstiden er normalt 2-4 hverdage efter at du har afgivet din ordre.

OBS!! GLS leverer pakken til den GLS-shop som du opgiver som leveringsadresse.

Ønsker du varen leveret til din hjemadresse koster leveringen 59 kr .

 

Afhentning af vare i butik:

Alternativt kan du bestille for afhentning i butik, betalingen foregår i nethoppen. Du vil modtage en mail, når pakken er klar til afhentning.

 Vi gør opmærksom på, at butikken og netshoppen er to helt forskellige forretningsenheder, og at der derfor ikke er de samme regler i butikken som på webshoppen.

Netshoppen er en selvstændig enhed så derfor tager den fysiske butik IKKE imod betaling og returnerer heller ikke penge for køb på netshoppen.

 

Betaling:

Vi modtager betaling med kreditkort. Følgende kort kan anvendes

  • Dankort
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard og Maestro
  • Andet:
  • Mobilpay
  • Netshoppen er en selvstændig enhed så derfor tager den fysiske butik IKKE imod betaling og returnerer heller ikke penge for køb på netshoppen.

 

Fortrydelsesret og returregler:

Du har 14 dages fortrydelsesret. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere varen under følgende betingelser:

  • Vi modtager kun returvarer som er købt på cassandra.dk.
  • Varen må ikke være plettet, vasket eller renset. 
  • Varen må ikke lugte af parfume, aftershave, deodorant, røg eller andet.
  • Hængmærker og prismærker må ikke være taget af.
  • Sko skal sendes retur i den originale æske, som lægges i en forsendelsesæske.
  • Emballagen til strømper, leggings, mv. skal være intakt.
  • Vælger du at fortryde købet af en vare efter brug, hæfter du for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndering af varen, end hvad der er nødvendigt for at teste den på almindelig vis, som du ellers ville gøre i en fysisk butik.
  • Da vi ikke er en genbrugsbutik, vil værdien af en brugt vare være kr. 0,-, da vi ikke kan, eller vil, videresælge denne vare.
  • Julegaver købt efter 23. november kan byttes/returneres inden 7. januar. (se bort fra hvad der står på fakturaen) (Gælder dog ikke nedsatte varer)

 

Besked til netshoppen:

Når varen sendes retur, så er det samtidig op til køber (dig), at give tydelig besked til netshoppen om at købet er fortrudt.  Det er ikke nok at sende retur eller undlade at hente pakken på posthuset.  Beskeden om at man har fortrudt købet skal ske senest 14 dage efter modtagelsen af varen, og den skal herefter returneres senest 14 dage senere. Det er op til køber at bevise, at man har givet netshoppen besked om, at købet er fortrudt.

Du skal give Cassandra.dk besked om fortrydelse (send en mail til  kundeservice@cassandra.dk ).

Det er ikke nok at sende varen retur eller undlade at modtage den.

 

Returfragten betales af køber.

NB: Ved returforsendelse er ansvaret for pakken købers (din).  Forsvinder pakken eller går den i stykker under transporten, er det således køber, der hæfter for varen.

  • Udfyld retursedlen som ligger i pakken og vedlæg denne
  • Vedlæg kopi af din faktura  
  • Varen skal ligge i den originale emballage i pakken 

Når du vælger at returnere en pakke, anbefaler vi, at du gemmer kvitteringen med trackingnummer. Dette er din dokumentation for, at du har sendt varen retur, i tilfælde af at pakken forsvinder. Dette giver dig mulighed for at efterlyse pakken.

Send IKKE med DAO, da de leverer om natten hvor butikscentret ikke er åbent!

 

Netshoppen er en selvstændig enhed så derfor tager den fysiske butik IKKE imod betaling og returnerer heller ikke penge for køb på netshoppen.

Returadresse er følgende:

Cassandra.dk
Farum Bytorv 28
3520 Farum

Mærk pakken ”Webshop”

 

Tilbagebetaling:

Vi tilbagebetaler pengene op til 2-5 dage fra modtagelsen af pakken. Pengene bliver overført til det samme betalingskort som du brugte ved din ordre. 

Netshoppen er en selvstændig enhed så derfor tager den fysiske butik IKKE imod betaling og returnerer heller ikke penge for køb på netshoppen.

 

Defekte/forkerte varer:

I tilfælde af at varen er defekt eller forkert ved modtagelse, kontakt da vores kundeservice, og vi hjælper dig med at sende varen tilbage uden omkostninger. Du kan returnere denne inden 14 dage fra modtagelsen. Udfyld retursedlen og send varen retur og husk igen at gemme din kvittering med trackingnummer. Vi behandler returvarerne indenfor ca. 2-5 dage arbejdsdage, efter vi har modtaget pakken. Derefter modtager du en bekræftelse på dette via mail med kreditnota.

 

Reklamationer:

Der er 2 års reklamationsret. Så snart at du opdager fejlen og ønsker at reklamere, så send en mail til kundeservice med beskrivelse af fejlen. Når du returnerer varen, skal du vedlægge en kopi af din faktura. Reklamationsretten dækker ikke skader eller slitage som er opstået grundet forkert håndtering eller manglende vedligeholdelse fra kundens side.  

Link til fælles europæisk klagesystem:   http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

 

Fragtomkostninger:

  • Vi betaler fragten når du har afgivet en ordre.
  • Hvis du vælger at returnere en vare, fordi du har ombestemt dig, skal du betale returfragten.
  • I tilfælde af at varen er defekt eller forkert ved modtagelsen, dækker vi fragtomkostningerne.
  • I forbindelse med reklamation dækker vi i første omgang ikke fragtomkostninger. Når reklamationen er accepteret, tilbagebetaler vi dig fragten.

 

Kundeservice:

Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice på kundeservice@cassandra.dk

(åben fra 8:00-17:00 alle hverdage)

Vi besvarer løbende mails og gør vores bedste for at alle er besvaret inden for 36 timer/førstkommende hverdag.